Se pare că Gabriela Cristea se confruntă cu probleme serioase de Paște. Vedeta a fost obligată să își ceară scuze public pentru tot ceea ce se întâmplă. Cu toate eforturile sale, unele persoane nu s-au lăsat înduplecate și au lansat acuzații dure împotriva prezentatoarei TV.

Pe lângă activitatea sa în domeniul televiziunii, Gabriela Cristea a început o nouă afacere, sub numele de Fărâma, concentrându-se pe producerea de cozonaci. Produsele sale au atras atenția în mediul online, generând un interes considerabil, chiar și cu prețuri care nu sunt accesibile pentru toată lumea.

Se pare că vedeta nu și-a calculat bine resursele. Ea a comunicat public, pe internet, că nu va putea onora toate comenzile pe care le-a primit, chiar dacă Paștele este aproape.

Gabriela Cristea explică faptul că, deși a pregătit comenzile, o parte dintre acestea au rămas în depozit, deoarece unele companii de curierat nu au funcționat în această perioadă. Cu toate că mulți clienți nu vor primi comenzile de Paște, vedeta promite că toți cozonacii vor ajunge la destinație în săptămâna următoare.

Ea își cere scuze public tuturor celor dezamăgiți. Gabriela Cristea a menționat că a muncit zile întregi în ultima perioadă, însă, din păcate, nu se mai poate face nimic.

„Astăzi am fost extrem de afectată. Chiar dacă am reușit să pregătim toate comenzile pe care le-ați trimis, din nefericire, unele dintre ele sunt încă în depozitul firmei de curierat. Ceea ce pentru voi ar fi trebuit să fie un cozonac de Paște, care acum va lipsi de pe masa voastră, pentru noi reprezintă bani pierduți, muncă în zadar și produse aruncate.

Da, am avut dificultăți cu firmele de curierat. Problema este că produsele noastre au o dată limită de valabilitate. Cu siguranță vor ajunge la voi săptămâna viitoare și sper că atunci veți putea gusta din bucuria cu care noi am muncit în aceste zile.

(…) Din nefericire, chiar și aceste sărbători legale nu ne-au fost favorabile, deoarece în ziua de 1 mai serviciile de curierat nu au funcționat, iar ieri a trebuit să expediem toate comenzile. Probabil că sunteți dezamăgiți că nu ați primit coletele în timp util. Îmi cer mii de scuze față de voi, chiar dacă situația nu este în totalitate sub controlul nostru”, a declarat Gabriela Cristea.

Internauții nu au iertat-o pentru această greșeală. Vedeta a explicat că unele comenzi nu vor ajunge la timp, dar unii nu au fost indulgenți cu situația. Mai multe persoane o acuză pe vedetă că nici măcar nu a trimis cozonacii.

De exemplu, o femeie susține că nu a primit niciun colet și nu există dovezi în acest sens. Au existat și comentarii extrem de aspre, Gabriela Cristea fiind acuzată că minte și că nu își poate asuma responsabilitatea.

„Serviciile de curierat nu au preluat nicio comandă. Am dovezi! Și dumneavoastră nici măcar nu ați fost disponibilă la telefon și nu ați răspuns nici pe WhatsApp. În timp ce dumneavoastră savurați cozonaci de Paște, eu mă voi mulțumi cu pâine și Nutela”, a fost unul dintre comentariile primite de Gabriela Cristea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *