Gabriela Cristea, cunoscuta prezentatoare TV, a provocat agitație pe internet după ce campania ei de promovare a cozonacilor nu a avut succesul scontat. Deși cozonacii au fost intens promovați online, multe dintre produse nu au ajuns la clienți, ceea ce a stârnit nemulțumiri.

Pe rețelele sociale, clienții care au comandat cozonacii de la Gabriela Cristea s-au plâns că nu au primit produsele plătite. Prezentatoarea a explicat că întârzierile au fost cauzate de probleme cu serviciile de curierat, multe pachete rămânând blocate în depozite.

Gabriela Cristea a explicat pe larg situația într-un videoclip postat pe rețelele de socializare, exprimându-și dezamăgirea și scuzele față de cei afectați: „Am fost foarte supărată astăzi. Chiar dacă am făcut tot posibilul să onorez toate comenzile, din nefericire unele dintre ele nu au fost livrate la timp. Produsele care nu ajung în termen vor fi returnate și clienții își vor primi banii înapoi. Îmi cer scuze și vă asigur că nu am avut intenția de a înșela pe nimeni.”

În ciuda provocărilor, Gabriela Cristea rămâne dedicată afacerii sale și își exprimă speranța că situația se va remedia curând: „Am avut probleme cu firmele de curierat, dar mă asigur că toate produsele vor ajunge la voi săptămâna viitoare.”

Pe plan personal, Gabriela Cristea a continuat să se bucure de sărbătorile de Paște alături de familie. Ea a împărtășit cu fanii momente din ziua de Paște, inclusiv o escapadă matinală la magazin pentru a cumpăra ouă de ciocolată pentru copiii săi, o activitate ce nu este tradițional românească, dar pe care a adoptat-o pentru a bucura cei mici: „Nu puteam să îmi dezamăgesc copiii, așa că am așteptat să fiu prima la magazin să cumpăr niște ouă de ciocolată.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *