În fiecare vară, se întâmplă deseori ca turiștii români să se confrunte cu situații neplăcute legate de facturi exagerate, iar multe dintre aceste experiențe sunt aduse în atenția publică prin intermediul rețelelor sociale și motorului de căutare Google. Scopul este de a avertiza și proteja alți călători de posibile înșelăciuni.

În această vară, o familie din Cluj-Napoca a fost martora unei întâmplări deosebit de neplăcute în timpul unei mese la un restaurant din Băile Felix, una dintre destinațiile turistice preferate ale românilor. Detaliile acestui incident sunt de-a dreptul șocante.

Experiența familiei care a luat masa la Băile Felix a fost una surprinzătoare, pentru a nu spune șocantă. Atunci când au primit nota de plată, au fost surprinși să constate că aceasta conținea doar o singură mențiune vagă: “diverse bucătărie”. Această formulare enigmatică a stârnit confuzie și nedumerire, oferind puține detalii despre preparatele consumate și prețurile acestora.

Raluca, unul dintre membrii familiei, a povestit ulterior pe rețelele de socializare cum au decurs evenimentele: “Am comandat diverse feluri de mâncare, inclusiv paste, piure de cartofi cu ficăței, o sticlă de vin și două limonade, precum și sucuri și apă minerală. Atunci când soțul meu a cerut nota de plată, am fost uluiți să vedem că pe bon scria doar “diverse bucătărie” și suma totală de 205 de lei. Am întrebat-o pe proprietara restaurantului dacă aceasta este nota noastră fiscală, deoarece nu erau specificate detaliile consumației noastre, însă am fost întâmpinați cu un ton agresiv și plin de nervi. I-am explicat că este necesar să fie trecute pe bon toate preparatele consumate, însă proprietara a fost din ce în ce mai iritată și a început să strige la noi.”

Conflictul dintre proprietara restaurantului și soțul Ralucăi a escaladat, generând o altă situație inconfortabilă: “Când am luat bonul din mâna ei, am accidental răsturnat de pe masă o sticlă goală de bere. Această situație a exacerbat furia doamnei în cauză, iar soțul meu a fost nevoit să mai plătească 20 de lei pentru sticla respectivă. Nu am mai întâlnit niciodată un astfel de comportament, cu un personal atât de arogant. A fost o adevărată umilință.”

Această întâmplare, împărtășită și disecată pe rețelele sociale, a stârnit indignare și a servit drept avertisment pentru alți călători care ar putea să pățească același lucru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *